جمعه، بهمن ۲۷، ۱۳۸۵

تا

بی تو بی تایم
با تو بی تا
تو گویی خدایم
در زمان، تنها.
بی تو بی تایم، چنین تنهای تنها
با تو بی تایم، نباشد چو من، همراه آن تا.
کجا من بیابم رهایی؟
گو کجا،
ز تنهایی، ز بیتایی؟
اثیر ِ اسیر، عصیر ِ عسیر.
توان رهایی ز بی تایی، توانی خدایی است، و دانیم و دانند
که بیش از همه، خدا، خود، چه بی تاست!
فریب است اینگه، رهایی.
نیابی به درگه، نشانی ز تایی.
بی تو بی همتا
با تو بی همتا.
برای زوموروس
یک دنیا حرف دارم که غیر مستقیم بیان شده اند. مستقیما، اما، هرآنچه گفتنی است، خطاب به زوموروس است.

۴ نظر:

ناشناس گفت...

salam.shoma canada zendegi mikardid ya mikonid? mamnoonam

Esmaeil Khalili گفت...

سلام
نمی دانم چرا اینگونه فکر کرده اید، یا چرا اینطور به نظر رسیده که من در کانادا زندگی کرده ام یا می کنم. و این می تواند برایم کنجکاوی برانگیز باشد. کاش ایمیل داده بودید که ازتان می پرسیدم.اگر به من بگویید متشکر می شوم. اما به هر حال، نه؛ من هرگز در کانادا نبوده ام. ایمیل من:
esmail.khalili@gmail.com

ناشناس گفت...

salam
kasi ro be esme aghaye khalili dar canada mishnakhtam ke gomeshoon kardam.fekr kardam ishoon hastid.

Einhornin گفت...

mishe lotf koni o in she'reto baraye ixboo@yahoo.com email bezani? agar like blog eto nadi faghat email bezani mamnun misham. hatta age tunesti comment e mano bad e email zadan paak kon, unkhodesh mifahme kare kye.
agar mikhay daghigh beduni linketo tu blog e houtan didam.
merci